fredag 25 april 2008

Värsta coola killen!

Oj oj!! Vad Sigge växer... Vi hinner inte med! Återigen har han gått upp 0,5 kg/vecka. Så nu väger han 6.4 kg!!
De på BVC hade svårt att tro mig, att jag inte gett honom tillägg... De hade aldrig förut sett en kurva som gick så spikrakt uppåt! =)
Lilla Prinsen verkar äta ikapp nu... Kikade nyss på bilder när han var en månad. Kommer ju inte ihåg att han var så liten då. *mysko*


Visst är han fin?? =)
Sitter just nu och pillar med dopinbjudningar, äntligen verkar allt ha löst sig... Var inte alls lätt att få ihop allting! Men nu är det bestämt...
Vi ville döpa Sigge i mina föräldrars vackra trädgård, men tydligen så hålls bara dop i kyrkan i Östhammars pastorat. Lite olika från ställe till ställe... Blev besviken först, men är glad att vi kunde ordna det ändå! Det blir i samma kyrka jag är döpt!
Nu ska jag kila hem och göra tapenade och ha massa mys med mina underbara två!!
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar