fredag 7 november 2008

Singelmiddag


Ikväll blev det middag på egen hand... Fredrik är "festansvarig" för invigningen av deras nya lokaler på jobbet som är ikväll! Skitlarvigt..! Så nu får jag sitta här alldeles ensam på en annars ljuvlig fredagskväll. Är skitgrinig över det...
Prinsen har just somnat.. Han är som en propeller i sängen innan han somnar! =) Han får mig alltid på bästa humör iaf, det är underbart!
Till middag blev det en sallad med bladspenat, champinjoner, paprika, mozzarella, ärtskott, salami och pestokeso! Jättegott!! Hade först lust att frossa i mig en pizza för enkelhetens skull. Men jag har lovat mig själv att äta bra nu... Skönt att jag kunde stå emot!! =)
Ska göra gott te och lägga mig i soffan och kika in Idol!

1 kommentar:

  1. Hej Ida!
    Allt bra med er?
    Du är utmanad... gå in på min blogg o se efter!

    Ha en skön helg.
    Kram

    SvaraRadera