söndag 16 november 2008

På väg hem


Har åkt genom Fucking Åmål och nyss stannat i Säffle på Mc Donalds. Prinsen var trött och hungrig, behövde en längre paus! Vi har en bra bit kvar hem.. De varnar för halka, så det får ta den tid det tar! Vi har haft en jätteskön minisemester på alla sätt! Och Sigge har gjort massa framsteg när vi varit iväg.. Nu kryper han ordentligt och har fått världens fart! Han säger sitt andra ord, titta! :) Vi är superstolta..! Nu blir det några dagar hemma innan vi ska på äventyr igen till nästa helg.. Och veckan efter åker jag och Sigge till min bror och förbereder för bröllop!! Ska bli jättekul! Idag blev det en kort sväng på stan.. Hittade äntligen ett par stövlar! Väldigt fina.. Något jag verkligen behövde! Har knatat omkring i mammas hela helgen, tack snälla för lånet! Nu ska jag luta mig tillbaka.. Hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar