söndag 23 november 2008

Storm

I sälen brukar det vara snö och oväder. Men inte så ofta dunderdump hemma hos päronen! Men nu så! Jag känner mig som hemma ordentligt. Ja, det är mitt gamla hem, men oftast är det grått och trist här denna tiden på året. Nu är det snö, snö, snö! Grymt kul!!
Brasa, tända ljus och riktig storm utanför. Sånt gillar jag. Det blir sån mysfaktor! =)

Min älskling ska åka tillbaka till vinterlandet i Sälen imorn. Men är det kaos på vägarna kommer jag inte släppa iväg honom. Blir sjukt ängslig och orolig när han ska åka iväg utan oss.
Skulle aldrig nånsin klara mig utan honom, så jag är väldigt rädd för att det ska hända honom någonting..!

Jag har mest haft myror i brallan idag! Typ går fram och tillbaka och bara väntar...
Men allt tar sin lilla tid. Det är iaf massvis med kärlek!!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar