lördag 15 november 2008

Full rulle

Prinsen på tåget

Idag ska vi ut på lite shopping! =) Me like! Julklappar och annat ska ner i påsarna! Jag har just haft en intervju, ska ha de sista imorgon. Så i nästa vecka ska det vara klart med min personal! Känns verkligen spännande och jättekul! Ska bli väldigt kul att börja jobba!! =)

Igår kväll var vi hos Karin och Alfons, Sigges faster och kusin. Vi åt räkor och hade det jättemysigt!! Sigge tycker det är så kul att leka med Alfons, det är full rulle hela tiden! Gos-ungar!! =) De höll i till efter kl nio. Vi hann sen inte mer än in i bilen så sov Prinsen som en stock! Så synd att vi ses så sällan...!

Nu ska jag kila ner till mina älsklingar... Hörs!

1 kommentar:

  1. Hallå tjejen! Hoppas ni har det bra i Gbg!? En kompis till mig tipsade mig om den här härliga sidan med underbara kläder. Tänkte direkt på dig och Sigge. Du kanske hittar ngt vackert =)

    www.ekogrejjer.blogspot.se
    Kram Jenni

    SvaraRadera