måndag 17 november 2008

Ny vecka

Idag är jag riktigt trött... Känner mig alldeles mörbultad. Har ont i hela kroppen. Speciellt ryggen, värker som fan! Borde verkligen gå till en massör.. Eller varför inte åka på SPA!! Några dagar med lugn och ro och ha all tid till att rå om sig själv. Behöver det mer än nånsin nu! =)

Men jag ska hoppa in i en riktigt varm dusch nu...!!
Och sen piffa till mig lite, så humöret kvicknar till. Ska åka upp på fjället och äta lunch lite senare. Skönt med en liten utflykt.

Idag har Sigge
*dragit ner en blomma
* slitit ut böcker ur bokhyllan
* ätit påskpynt
* startat och stängt av DVDn 10 gånger
* dragit ur TV boxern
* speglat sig i och slickat på lite CD-skivor

På en vecka så har vilda bebin gått och blivit sjövild!! =)
Det lyser bus i ögonen och han är sååå nöjd när han klarar av att göra det han vill...!

Nu ska vi duscha...!

1 kommentar:

  1. Ja du Ida nu ser du vad som väntar dig ,nu får du vara på helspänn hela tiden.Sigge kommer att vilja undersöka allt nu när han kan krypa.Det bli ändå värre när han börjar gå, då når han mycket mer.Hoppas det bli en fin tur till fjället.Jag har varit ut i skogen idag och tagit granris och gjort en fin dörrkrans.Kramar till er alla från biggan.

    SvaraRadera