onsdag 5 november 2008

Världens finaste




Förlåt Ida men idag har jag kapat din blogg... För att berätta hur mycket du betyder för mig!

Snart är det 5 år sedan vi sågs för första gången.. Det ögonblicket kommer jag aldrig att glömma!

Det är snart 4 år sedan vi blev tillsammans.. Den kvällen kommer jag aldrig heller att glömma, det var på Wärdshuset i Tandådalen..
Och idag har vi fått en fantastisk liten son, underbar och vacker precis som du!

Du är det bästa man kan tänka sig!
För mig betyder du allt!
Tänk att någon kan göra så mycket som du gör för mig!
Du gör mig till världens lyckligaste! varje dag...

Jag älskar dig Ida!

/Fredrik

6 kommentarer:

  1. Jag blir tårögd!!!!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Såå romantiskt, vackert helt enkelt =) All lycka till er! Kram Jenni

    SvaraRadera
  3. Tårarna kommer så fint skrivet. All lycka till er!

    SvaraRadera
  4. Åhhh...så gulligt! Fredrik inte visste jag att du var en sån romantiker ; ) Ta hand om er!

    SvaraRadera
  5. Trodde det var du och jag, Fredrik.

    Blir stolt över dig, skriva så bra.

    Lycka till Ida och, ja, du med Fredrik.

    Hälsa Sigge från Dan de Ryd


    Hempa

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera