torsdag 27 november 2008

Hos mormor och morfar


Har just störtat i säng! Är helt slut.. För tredje kvällen i rad har jag kört fullt ös till sena kvällen! Bröllops fix dygnet runt nu känns det som. Imorn bitti vid 7 åker vi till min bror.. Har en hel del kvar att göra.. Men än är det ju inte lördag..! :) Idag blev iaf min klänning klar! Inte en dag för tidigt.. Äntligen! Ska visa den sen. Måste få klart slipsen till Fredrik oxå så vi matchar.. ;) Lilla Prinsen kommer vara så himla fin i sina kläder!! Ser verkligen fram emot helgen. Idag har Sigge busat massa med sin moster! Han gillar att köra bil i min gamla matstol. Den har hållt i 27 år! Undra om den kvalitén finns idag..? Nu ska jag försöka vila ögonen några timmar.. Hörs imorn, sov gott!

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Ååå vad härligt med bröllop!! Ser fram emot bilder på brudparet och din klänning. Hoppas ni får en underbar dag! Hälsa John och Maria så jättemycket från mig. Och resten av familjen också, förstås :-)
    Puss från Lina

    SvaraRadera