lördag 8 november 2008

Packar

Tiden springer iväg... Hade massor av saker jag skulle hinna de senaste dagarna. Samtal att ringa, tvätta, skicka mail, städa..
Gör det jag hinner med i turbofart nu! Packar våra väskor och tvättar det sista..
Ska bli jättekul att åka tåg imorn, Prinsen och jag!! Men usch vad vi kommer sakna vår fina pappa! Tur vi ses på torsdag igen... Imorgon bitti ska vi iaf hinna ha lite farsdag mys! =)

På onsdag ska jag till Uppsala och träffa mina pinglor! Ser fram emot det så himla mycket!! Då ska jag kika om jag hittar några sjalar/scarfar i lite längre modell.. Behöver fler i min garderob nu under hösten!
Gillar denna svarta med enkla blommor. Hör av mig om jag gör några shoppingfynd!

Sigge har just somnat i pappas famn i soffan... Ska lägga honom i sängen och passa på att få lite tid med F nu!
Ha en skön kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar