torsdag 10 december 2009

5 år


10 december 2004 på Tandådalens Wärdshus... Där sa det KLICK!! =)
Där hittade jag min själsfrände och samtidigt startade ett helt nytt kapitel i mitt liv: Ett liv med en kärlek som med tiden bara blivit starkare!
Fredrik är mitt allt!
En person med det största hjärtat jag känner till. Med en enastående omtanke och kärlek jag får ta del av varje dag.
Han får mig att känna stark lycka, hopp och framtidstro! Han stillar min oro, får mig att skratta och delar mina med- och motgångar.
Tillsammans har vi fått den största gåva man kan få: En riktig busunge som är hälften av mig och hälften av Fredrik, vilket tydligt börjar träda fram nu... =)
För mig finns ingen finare än Du älskling!
Jag älskar dig mest av allt och är så tacksam över att Du och lilla Prinsen finns i mitt liv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar