söndag 20 december 2009

Smygpremiär av julen


Då vi till slut bestämde oss för att åka iväg över julen och inte kommer att vara hemma så hade vi julmys med Sigges kusiner idag!!
I raketfart ordnade vi granen som jag klädde i rosa, lila, silver och pärlor!! En prinsessgran! =)
Hann inte lägga ner så mycket tid som jag brukar, men det blev sprakande härlig och fin!

Vi fikade i massa gott och hade sen paketöppning för barnen!
Sigge fick många fina saker! Blev väldigt förtjust i play-do leran, då han älskar att baka! Så den fick åka fram direkt och nu pysslar han för fullt...
Ett träpussel och ett gigantiskt Rorri pussel man lägger på golvet fanns oxå bland klapparna, precis vad Sigge gillar så jättemycket just nu!

Vi har haft en jätteskön ledig söndag tillsammans! Sigge är pigg igen så vi hoppas han kan få vara på dagis och leka imorgon! Bara två dagar på dagis sen åker vi till mormor & morfar och firar jul!
Som jag längtar, var 4 år sen sist jag var hemma där och firade jul!! Hoppas snön får ligga kvar...

Nu ska vi mysa lite mer innan det är dags för lill Prinsen att hoppa i säng. Då ska jag baka lite gott till Sigges fröknar, som ska ner i glasburkar och sen ges bort i julgåva till dem imorgon!

Hoppas Ni haft en riktigt mysig och trevlig 4e advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar