torsdag 24 december 2009

GOD JUL

Vi har haft en superdag!
Började med grötfrukost och skinksmörgås innan vi gav oss ut och lekte i snön. Åkte snowracer och rutschkana!
Vid lunch hade vi besök av min mormor & morfar. Då var Sigge klädd som tomtenisse och han tyckte själv han var jättefin! Extra kul var det att gammelmormor & gammelmorfar oxå hade tomteluvor på sig när de kom! =)

Vi har sedan ätit god julmat och sjungit julsånger till skålen. Vilket Sigge blev helt fascinerad av... Mera, mera, en gång till!! =)
Tomten kom och det fanns såå många klappar! Sigge var vinnaren av julklappshögar... Han fick så mycket fina och bra saker!
Jag fick presentkort på SPA behandlingar bl.a.! Längtar redan tills jag ska utnyttja det!!

Nu myser vi i soffan hela stora familjen! Är så mysigt att få vara "hemma" lite...
Hoppas Ni haft en fin och mysig dag med era kära!!

God Jul och varma kramar!

3 kommentarer:

  1. GOTT Nytt ÅR till dig och din familj !
    Jag har snubblat in på din blogg ett par gånger, och jag gillar den !
    Vi är också inflyttade till sälen och kvar för att stanna !
    Hoppas du fick ett lugnt nyår med familjen !
    MVH MorriZ

    SvaraRadera
  2. Nu saknas din blogg igen!!!=)
    Hoppas livet leker med er och den lilla knodden!!! stor kram Kim

    SvaraRadera
  3. ..jag saknar bloggen också!

    SvaraRadera