måndag 14 december 2009

Tid med familjen


I helgen har jag haft kvalitetstid med mina älskade två! Fredagen spenderades på Experium i äventyrsbadet med pressfotografering. Sigge var en solstråle och charmtroll, själv var jag en flodkossa... Men såna ska ju oxå kunna besöka stället! =)
Eftermiddagen spenderade vi med att se sötaste luciatåget på Sigges dagis, min tomtenisse var så klart bedårande söt! =)
I lördags var vi ute och lekte, tog fina julkort på tomtenissen! Blev jättefina! Den vackra vintervärld som finns här nu gör ju verkligen sitt.
På kvällen var jag och Fredrik på invigningen av Experium! Jättetrevligt! David Hellenius höll i invigningen som bestod av diverse inslag. En 5-kamp med Henrik Hjelt, Hellenius och Felix Herngren bl.a. Martin Stenmark drog av några låtar, han är läcker!!
Sigge var hos sina kusiner och hade röjarskiva. Bara vi nämner att han ska dit så lyser han som en sol!! Hans kusiner är bland det bästa han vet! <3
Vi avslutade helgen med lussefika hos oss! En trevlig söndagseftermiddag med goda vänner. Jag och Sigge ägnade förmiddagen åt att åka snowracer i raketfart ner för vår backe! Pappan fick sovmorgon till 12, då han var nog partajade för oss båda kvällen innan! =)
Nu är det en ny vecka med, en fullspäckad sådan!! Vi öppnar butiken på fredag och jag har såå mycket att göra fram tills dess. Imorn ska jag och Fredrik till IKEA och köpa lite inredning vi behöver till butiken. Blir även stopp med läkarbesök och förhoppningvis ett stopp hus en husleverantör. Allt på en gång när vi ändå är ute och åker.
Närmsta IKEA är ju sådär 27 mil bort.... =)
Nu ska jag lägga mig i soffan och bara andas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar