tisdag 1 december 2009

Mys med liten

Vilken underbar morgon!!
Det har snöat ännu mer under natten så landskapet utanför är än mer vitt, gnistrande och vackert! Nu hänger snön tung på träden... I love it!

Sigge och jag låg i soffan en stund innan vi gjorde frukost. Nu äter vi gröt, smörgåsar och dricker mjök och apelsinjuice. Sigge är på strålande humör och det lyser bus i ögonen...
Jag känner mig inte särskilt trött vilket händer sällan. Så idag blir det nog en bra dag!
Det var minus 11 grader här nyss, så vädret har vänt och det med besked! Men det ser ut att bli en klar dag med sol. Och blir det så kommer det bli en fantastisk dag!!
Kan vara läge att få till att ta årets julkort idag, jag har väntat på snön... =)

Nu ska vi mysa vidare, jag tar verkligen tillvara på den x-tra stunden vi har på mornarna nu. Snart smäller det igång och då blir det full rulle hela vintern!
Men efter vintern kommer mysiga tider igen, det ser jag fram emot jättemycket!!
Det känns helt ok att det blir en period med mer dagis och jobb när jag vet att det just bara är en viss period. När lill Kottan kommer blir det massor med kvalitetstid igen!! =)

Nu ska jag njuta av vår vintervärld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar