fredag 10 september 2010

Fina Fredag


Sigge är fredagsfin!
'
Varje fredag i stort sett hela Sigges liv så har vi haft ledig dag tillsammans. Förutom några månader i vintras, då jobbade jag halvdag på fredagar, men då startade ändå helgen vid ett på eftermiddagen!
Det är sån lyx att få ha låång ledig helg med barnen! Något jag värderar högt. Likaså att Sigge får en lite längre ledighet varje vecka, blir roligare att vara på dagis då, när det blir lagom mycket av allt!´
'
Idag har vi haft bästa starten på morgonen på länge! Bara glada miner från min tokiga busunge!Långfrukost och morgonbad följt av legobygge. Nu blir det mysstund i soffan framför nya Lotta på Bråkmakargatan filmen!
'
Min lilla stora kille är för härlig just nu. Han har ju varit tidig med att prata och är väldigt duktig på att prata men oxå på att uttrycka sig. Det kommer så roliga saker ur hans mun så ibland har jag svårt att hålla mig för skratt... "Men mamma, ta bort händerna på en gång, sluta nu och kom!"
Någon som vill att jag ska sätta på filmen... =)
'
I eftermiddag blir det fredagsfika på "Bullans"! En stående punkt på våra fredagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar