onsdag 15 september 2010

Höstsnygg

Hittade för ett tag sedan den här skjortan och tyckte den skulle vara så fin på Sigge, men den var typiskt nog slut i hans storlek. Idag surfade jag in på Ellos.se igen och voila! Nu fanns den! Så den snygga skjortan från Esprit och ett par fina jeans är nu på väg!
Perfekta plagg när Sigge ska vara höstsnygg framöver!
En cardigan skulle behövas till hans garderob oxå, då han vuxit ur de flesta... Kanske pappan som är i Göteborg kan kika efter nån?!

Ikväll har jag haft friidrottsträning! Båda barnen var med då jag ju är själv hemma. Det gick strålande!! Rut sov hela tiden och Sigge är så duktig när han är med. Tycker det är jättekul att hänga med de "stora" barnen och försöker göra lika som dem! =)

Nu sover min lilla kille så Rut & Jag har tjejmys i soffan... Men ikväll SKA jag lägga mig tidigt. Prinsessan vaknade 05.15 imorse och om hon tänkt göra det imorn bitti oxå så lär jag behöva lite skönhetssömn först!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar