tisdag 14 september 2010

Vår pappa

Rut myser med pappa ♥

Min plan idag var att försöka komma i säng tidigt! Har dock inte gått så bra... Jag gick på ett core-pass på förmiddagen, vilket var jätteskönt, med riktigt jobbigt! Så det har gjort mig lite extra mör... Och då båda barnen somnade tidigt ikväll så lär det bli tidig uppstigning imorgon!

Har suttit länge och donat med SJ och till slut fått klart min bokning! Fredrik jobbar i Göteborg nån vecka varje senhöst i samband med Julmarknaden på Liseberg. Så jag & barnen ska åka tåg ner dit år. Senaste två åren har jag & Sigge tagit en tur i luften. Men i år var det mest praktiskt att åka tåg. Barnen faster & farmor ska oxå med!

Fredrik är i borta i jobbet nu. Saknar honom redan!! Men vi ser verkligen fram emot denna veckas fredagsmyyyys! Nu ska jag bära Sigge till vår säng och lägga båda barnen tätt intill mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar