tisdag 7 september 2010

Busiga barn

Sigge ♥ Silje
Jag vaknade imorse av att jag låg inklämd mellan mina två små älsklingar... Bästa starten på dagen, mys, gos och många morgonpussar! Tyvärr så varade inte vår härliga morgon särskilt längre... Sigge, som är inne i ett väldigt jobbig period känslomässigt just nu, fick ett härligt utbrott och var arg & ledsen för allt och inget. Gick inte att få hejd på hans gråt...
Tycker så synd om min lilla skatt när det blir så tokigt, han blir så slut av att hans "utbrott".
Imorse torkade jag hans näsa för han var snorig, då bröt han ihop för han ville ha snoret kvar... =)
Så trots att jag försöker få allt att gå bra och undvika katastrofer så är det inte det lättaste...
Idag var det lönlöst! Så till slut fick Fredrik komma hem och ta Sigge till dagis, två timmar försent... Tur han jobbar 5 min bort!
Det var en glad kille som mötte mig på dagis efter lunch! =) Min fina underbara busunge!
Vi tog oss till fina Silje för att ta en promenad tillsammans! Jag tog de två små, så busarna kunde åka i samma vagn! Vilka härliga kompisar de är! Kramar, tjuvnyp, skratt & gråt!
Vi gick en promenad över hängbron, hälsade på hästarna och avlslutade vår sköna eftermiddag med en mysig fika på Bullans!
Det blev en bra dag till slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar