söndag 12 september 2010

Little Pirate

En skön och riktigt frisk höstdag med sol har vi haft i Sälen idag! Vi (läs Fredrik) har gått lös med motorsågen och fått ner alla träd vi skulle på tomten. 6 björkar, SEX, hade jag öronmärkt som absolut inte fick falla till marken...
Det kom tårar på eftermiddagen! För min älskade "råkade" ta ner en av de finaste björkarna... Hur man kan råka göra något sånt, det vet jag inte, det kommer jag inte komma underfund med. Luften gick ur mig och hela kvällen har jag varit sur. Nu börjar det släppa... Jag ska ut på en kvällspromenad och efter den är det nog bra igen! =)

Sigge lekte pirat med bästa kusinen Affe, inga vanliga pirater! De busigaste i ett par skor!!

1 kommentar:

  1. du får se det som att det är en björk mindre att kratta löv ifrån på hösten! :-) för det va ju säkert så mannen din tänkte! :-P

    SvaraRadera