tisdag 2 december 2008

Herr och Fru Karlsson

Kära läsare!
Utan vilja har jag varit borta från bloggen en stund. Tiden och orken har inte räckt till... Men vad gör väl det..! Nu är vi tillbaka hemma, efter en fartfylld och minst sagt stressig vecka.
Allt gick jättebra till slut och alla stressiga sista minuten problem löste sig...
Min bror John fick sin Maria!!
GRATTIS Brudparet!!
En jättevacker vigsel, trevlig middag med massa roliga inslag och rejält drag på partyt! =)
Hellyckat!! Jag var ju toastmadame och det gick jättebra. Hann inte förbereda mig så mkt, då jag fick rycka in på andra håll, tur man har vanan att köra utan manus. Och syster yster hjälpte till, hon var strålande!!
Senaste veckan har jag känt mig som levande död emellanåt... Haft alldeles för mkt att göra!! Men när vi kom hem, till ett otroligt vackert vinterland blev allt genast bättre! Energi och kraft börjar komma tillbaka! Det snöar för fullt... Så imorn bitti ska jag masa mig upp, vara i backen vid 9 och ta säsongens första åk och det i PUDER!!!! =) Känn på den!
Har precis bakat lussebullar. Satte mig vid datorn och glömde sista plåten i ugnen... Skit oxå!
Men det blev många ändå. Håller på för fullt med julstök hemma nu. Sätter upp stjärnor, tar fram tomtar och pynt. Ska försöka bli klar denna vecka.
För nästa vecka kommer min personal och då blir det fullt ös!!
Nu ska jag gå och läga mig. Så jag orkar pumpa puder imorn...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar