måndag 30 november 2009

Sköna morgon


Vi vaknade upp till en härlig syn imorse... Vitt och gnistrande överallt!! Natten har bjudit på snödump så nu har vi äntligen fått den fina vintervärld vi längtat efter!!
Fredrik började senare idag så imorse var han och Sigge ute och skottade snö, till Sigges stora förtjusning!
Blir nog mycket lek och bus utomhus på dagis idag!
Själv så har jag väldigt mycket att göra på jobbet. Men eftersom vår nya lokal aldrig blir färdig så blir jag bara mer och mer stressad... Är så mycket som inte kan göras så länge vi inte kommer in i lokalen. Jag hoppas det är löst inom de närmsta dagarna!
Mina axlar och nacke värker allt mer och mer nu. Har ju haft problem länge men nu är det inte alls så bra. Måste boka en tid snarast, så jag slipper värken! Jag blir tokig snart...
Hoppas Ni får en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar