måndag 15 december 2008

En riktig krasch

Min lilla skrotunge!! Han sover lika gulligt nu som han gjorde när han var en liten plutt.. Med rumpan upp i vädret och med en lite plutmun! Kan titta på honom hur länge som helst när han sover! Det allra finaste jag har...

Idag kraschade Sigge in i soffbordet och slog sig så han blödde massor från munnen. Jag blev jätterädd först. Men det gick bra. Otäckt bara när han blev så ledsen och det rann blod. Men efter att han fick vara i pappas famn, sjunga några sänger, dricka kall pärondricka och vila lite så kopm skrattet tillbaka. Då var busungen i full fart igen!! =)

Han har sån vilja vår lille kille. Ska resa sig mot allt och testar sig egen balans lite över sin förmåga då och då... Nyfikenheten tar honom långt!!

Nu ska jag störta i säng! Imorgon ska jag äta middag med min personal på Lammet & Grisen...! Ser jag fram emot jättemycket, sååå himla gott!! Men först en natts skönhetssömn...

1 kommentar:

  1. Hej hopp!
    Vänta du bara tills han börjar knättra, springa, cykla :-O Många bulor, sår och krasher har det blivit genom åren..=)

    Hoppas allt är bra med er. Läser din blogg med jämna mellanrum ;)

    Lycka till med jobbet!
    Kram/Lina

    SvaraRadera