söndag 14 december 2008

Upp med portarna

Imorgon öppnar butikerna. Första veckan för säsongen! Känns jättekul! Tjejerna är så himla duktiga så det kommer säkert gå kalasbra!
Denna veckan kommer att vara en relativt lugn vecka, inte så mkt gäster uppe ännu. Men till helgen så smäller det ordentligt!! Då ankommer julgästerna och då blir det mer än full rulle!!
Vi har en hel del rea och bra erbjudanden så här i början, det är helrätt!!

Jag gillar verkligen mitt jobb och ser så väldigt mkt fram emot en lärorik och rolig vinter!!
Början på ngt nytt och ngt väldigt bra!! Framtiden ligger framför mig på ngt vis... =)
Har flera projekt på G nu. Känns jättekul!! Jag har strävan och mål och tids nog så hoppas jag att jag hamnar där...

Nu är det dax att gå och sova. Har massor att göra imorn!! Sov gott!

1 kommentar:

  1. Hej hjärtat! Hoppas allt e bra med er! Blir lite avis på all snö ni har.:)Puss

    SvaraRadera