lördag 13 december 2008

Vintermorgon

Vilken vacker morgon! Riktigt friskt och kallt. Minus 15. Månklart! Det är lördag..!
Nu på morgonen har jag varit obeskrivligt trött. Men nu har jag kommit igång. Sigge har lekt och klättrat på mig när jag myste bredvid honom under en fleecefilt på golvet... =)

Idag tänkte jag att vi ska en riktigt skön dag! Vi ska leka, åka iväg och fika på ett supermysigt ställe med stor öppen spis. Sigge är så fascinerad av att kolla på elden.
Vi ska åka pulka ifall temperaturen stiger lite. Nu är det för kallt för Prinsen att vara ute..

Först blir det nog en liten förmiddagslur. Min lilla kille vaknade tidigt och börjar bli trött nu igen.. Idag är jag inte sen på att lägga mig en stund jag oxå. Så jag får ännu mer kraft och kan göra helgen ännu bättre!! Åh vad jag tycker om lördagar..!!

Ha nu en riktigt skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar