söndag 14 december 2008

Pulkaåkning



Världens finaste lilla Pulka-Prins!!

Idag har vi varit i Tandådalen och åkt pulka med lilla Prinsen! Åh vad kul han tycker att det är... Så länge pulkan rör på sig..! När vi stannar blir han tjurig.. =) Han vill att det ska hända något hela tiden och att det jämt ska vara gasen i botten. Undra vem han fått det ifrån...?

Jag tänkte åka lite skidor idag men vädret var såå grått... Tur man har valmöjligheten att kunna välja att BARA åka de strålande dagarna, eller kanske de dagar de dumpat några decimeter nysnö under natten. Stackars oss...!! =)

Jag var död igår kväll! La mig med Prinsen vid 6, trodde han bara ville vila lite då han var så trött. Men han vaknade inte, och inte jag heller! Vi sov hela natten... Jag vaknade iofs vid tolv inatt men då var det lixom ingen idé att gå upp igen! Jag som skulle ringa ma, pa och eb!! Vi skulle lussa lite... Så mamma, FÖRLÅT förstår att du blev besviken! Lovar att gottgöra er med en stjärngosse lite längre fram. Eller förresten vi har bara pepparkaksgubbar här...!

Ha en skön, lat söndagskväll!

1 kommentar:

  1. Så söt han är lilleprinsen ! =)

    Jag längtar tills jag kmr upp, så jag också kan köra lite pulkarace med honom! :D

    KRAM

    SvaraRadera