tisdag 23 december 2008

Förra julen







Förra julen i bilder...
'
Då var det annat! Jag gick och väntade på Kotten, fast hoppades han skulle stanna över nyåret iaf. Han var en bråkstake i magen, om ni minns. Och i mellandagarna låg jag på förlossningen fär andra gången. Men innan jul hade jag all tid i världen att pynta, baka, pyssla och bara dona.
I år, med Turbo Jr. och nytt jobb blev det sådär... Fast vad gör det! Som min kloka mamma sa, det blir jul ändå!! =)
'
Ikväll blev det en trött uppesittarkväll! Jag kom hem från jobbet först halv 7, inte vad jag räknat med. Fredrik tog sig då ut i längdspåren och jag och Sigge hade det mysigt och slog in paket.
Vi var trötta allihop ikväll. Sigge har varit på utflykt med pappsen på fjället hela eftermiddagen och somnade direkt jag la honom. Min älskling sover på soffan nu och jag själv ser snart i kors...
'
Ser fram emot en lugn och MYSIG morgon... Vår allra första jul tillsammans som en liten familj!!
Imorgon blir det bara lugnt och skönt! Vi ska åka pulka, ta en promenad, fika, äta god julmat på eftermiddagen hemma och senare på kvällen ska vi till kusinerna och hoppas på att få träffa tomten!! Jag ska dock till butikerna en sväng och önska god jul! Var Lego Tomte ikväll och fixade paket i julstrumpor till mina tjejer! =)
'
Sov gott och tjuvtitta inte i ngt paket!! Jag har lyckats med det en gång. När jag gick i femman och skulle få en musse telefon...!! =) (förlåt mamma & pappa) Men det var en glipa i pappret och jag var ALLDELES för nyfiken....
'
SOV GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar