lördag 20 december 2008

Julstök

Idag har jag och Sigge varit på utflykt på fjället nästan hela dan. När vi kom hem blev det lite mys innan Sigge somnade. Han var riktigt trött ikväll!
Jag har haft riktigt mkt att göra på jobbet denna veckan så hemma har inget alls blivit gjort.. =(
Jag som brukar göra så himla mkt innan jul. Baka, pynta, fixa och dona. Känns inge vidare att jag inte hunnit..!
Imorgon är vi lediga hela familjen så då ska jag göra ett riktigt ryck! Granen som min älskling fixat idag ska tas in och kläs. Det ska pyntas med granris och äpplen, kola ska bakas, paket ska slås in och det ska städas..

Måste köpa fler stearinljus oxå! Så vi kan ha massa mys med tända ljus till jul!
Vi kommer att vara hemma på julafton, bara vår underbara lilla familj.
Det kommer bli jättemysigt...! Fast jag kommer sakna att träffa min stora familj!!

Ikväll har jag lagat knäck, blev kalasgod enligt Fredrik!
Är riktigt sliten. Ska hänga tvätten och sen gå och sova...
Så jag är pigg och kan få mkt gjort imorn!!

1 kommentar:

  1. Ta´t lungt, det BLIR jul ändå!!!!
    Kola finns att köpa, bättre städa efter jul än före,häng upp lite granris du så är det klart ......
    Allt måste inte fixas, fråga en som vet!!!!! Puss

    SvaraRadera