torsdag 11 december 2008

Mycket just nu

Oj vad tiden springer iväg..
Har inte fått tiden att räcka till bloggen denna veckan. Jäkla skit!
Men nu blir det bättre!!

Har börjat jobba ordentligt nu. Har denna veckan haft intro med min personal. Vi har byggt upp butikerna och ordna allt för öppningen på måndag.
Det är väldigt kul och känns spännande att snart vara på gång på riktigt!

Men jag längtar liite till helgen då jag får vara med min Prins igen!!
Fy vad det känns konstigt de kvällar jag kommit hem sent och han redan sover. Att jag bara träffat honom en timme på morgonen...
Då lägger jag mig tätt, tätt intill honom och bara gosar med honom. MAMMAS LIV!!

Imorgon jobbar jag fram till lunch sen ska vi ha en eftermiddag med massa MYS jag och Sigge!
Det ser jag fram emot jättemycket.
Vi ska göra fint till jul, kanske baka lite lussebullar och så fredagsfika så klart!!

VI hörs imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar