måndag 22 december 2008

Känslan är nära



Nu börjar det kännas lite mer jul här hemma!
Granen är klädd, den blev barnvänlig och väldigt fin i år. Lite annat stuk på den än det jag tidigare brukat göra. Sigge gillar den skarpt. Men ju fler gånger pappa säger "nej nej" dessto mer intressant blir den... Undrar om det fastnade lite knäck i öronen på Prinsen...! =)
Jag har nyss slagit in chokladkola i papper. Ett ensidigt jobb, men fint när det blev klart! Har städat fint i köket och strax lägga mig.
Skulle vara riktigt skönt med en sovmorgon snart..! Det önskar jag mig i julklapp!!
Och så önskar jag mig massage till mina ömma muskler i rygg, nacke och axlar. Och gärna ett bad med skum och skumpa..!
Och till sist mycket ledig tid med min familj... Det är det bästa!
Pratade ikväll med en väldigt kär vän i telefon! Jag är så glad över att hon kommer till Sälen i mellandagarna! Så jag äntligen får träffa henne och hennes familj. Var så länge sen nu..
Vi bodde tillsammans min allra första säsong i Sälen och har många sköna minnen tillsammans! =) Nasse, längtar tills Ni kommer!!
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar