söndag 3 oktober 2010

Skogsutflykt

Hela familjen har varit på en härlig skogstur nu på eftermiddagen! Jag tänkte kika efter svamp. Men det blev mest fika och upptäcksfärd när Sigge fick bestämma! Innan vi kom iväg var det två ledsna och trötta barn som inte alls gjorde det lätt för sina föräldrar... Sigge var som galen men som tur var så gick det över så fort vi kom till skogen och mammas bullar kom fram! Då vände humöret direkt och vi hade det jättemysigt! Rut sov sig genom utflykten hängades i bärsele hos pappa!

Hösten är såå vacker i Sälen! Även om det idag inte bjöds på någon sol så räcker det gott med alla härliga färger som finns överallt!
Jag får så mycket energi av att få dessa små ögonblick med min familj! Det behövs inte mer...
En stund i skogen med gott fika och härliga upptåg! Prova Ni oxå!! =)

Har ni inte upplevt fjällen på hösten så försök att göra det någon gång! Det är ljuvligt... Och tänk vilken tur jag har. Jag bor här och har denna lyx runt knuten, varje dag!!
Mina barn är uppvuxna på fjälluft! =)

Ha en fortsatt fin söndag!

1 kommentar:

  1. ohh shit, då ska jag vara tacksam att det inte fanns bevis. Vi mötte 2 som körde med trasiga lampor men inte stannade polisen dom heller..

    Vilka fina bider på er! Mys!!!
    Kram

    SvaraRadera