söndag 10 oktober 2010

Zumba


Jag blev överlycklig när jag för en stund sedan läste en statusuppdatering på Facebook. "- Nu är det bekräftat... det blir Zumba i Sälen! " Jag har velat tränat det såå länge och faktiskt t.o.m. kikat upp möjligheterna till att kunna utbilda mig till instruktör för att kunna köra det själv. Då jag så himla gärna velat ha det som träningsform här i Sälen.

Och för att bli extra glad så fick jag oxå veta att även Sats kommer att köra Zumba under vintersäsongen. Jag är lycklig!! =) Jag hoppas nu att det inte krockar med annat jag gör så jag kan träna det 2 ggr i veckan längre fram. Som jag längtar!!

Nu laddar jag för en ny vecka, då jag hoppas få lite mer sömn under nätterna... Så jag orkar mer på dagarna för energi har varit en bristvara den senaste veckan. Men efter dagen idag men en härlig utflykt på fjället med familjen så känner jag mig laddad igen! Låt en ny vecka börja!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar