tisdag 26 oktober 2010

Vackert

Jag blir alldeles glad och energisk när jag kikar runt och letar inspiration till barnens rum! Framför allt i Ruts rum så har jag mer än gärna dessa underbara bilder i tanken när det framåt vårkanten skall göras iordning i hennes rum. Gammalt möter nytt. Ljuva mjuka kulörer, mycket textilier, smart förvaring, vackra ting och rejält inbjudande till lek!

En "tallrikshylla" att förvara böcker i har jag varit på jakt efter ett tag. Kanske blir så att jag får tillverka en egen istället. Smart förvaring som dessutom gör att man lätt får en översikt över böckerna och inte minst så är den riktigt snygg!

1 kommentar:

  1. Bakluckan är ett "hett" tips för söt, retro inredning till barnens rum. (dessutom tokbilligt!)Jag blev överlycklig när jag hittade en tallrikshylla för 20:- förra sommaren. Slaskade på lite vit färg och nu agerar den bok/prylhylla på Arvids rum! Älskar den!
    Kram Elin

    SvaraRadera