onsdag 13 oktober 2010

Fint till köket

Lampan "Alfons" från Globen Lightning

Kitchenaid i snygg plommonfärg!
'
'
Har blivit riktigt förjust i denna snygga lampa och tror mig att den skulle vara riktigt snygg i vårt nya kök! Färgen är fantastisk! Och då skulle det ju även passa ypperligt med en Kitchenaid i en mörkare nyans av plommon! =) Jag är kär...!
Jag försöker göra en skiss på hur vår köksö skall byggas. Svårt! Då jag vill optimera ytan där den ska stå. Vi ska ju ha en matplats i ön oxå fast en nivå lägre. Dvs inga barstolar. Nu återstår att bestämma åt vilket håll den "bordsskivan" ska ansluta. Svårt att veta bästa resultaten när man inte kan stå i huset och mäta och fundera... Vill ju gärna ha köksön klar vid inflytt, men kan bli så att vi väntar lite just för att få det så bra som möjligt!
'
Nu behöver jag frukost för att vakna denna snöiga(!) höstmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar