måndag 18 oktober 2010

Fågelben

Jag hittade ju ett par riktigt snygga jeansleggings på min blixtvisit i huvudstaden! Jag fick ett par riktigt snygga av Fredrik från Zara men de passade ju inte. Jag har litet ass och smala ben, och är väldigt rak i mina former. Så brallor med kvinnligt snitt, det vill säga med lite höfter och smal midja blir lixom tvärtom och helt fel för mig. Jag har smala lår, inga höfter och ingen midja! =)
På Kappahls barnavdelning så fanns dem! Har insett att barnavdelningen är grym att fynda på, för där är fortfarande kläderna rätt "raka". Fyndade hem dessa i storlek 164!
Så har du som jag lite svårt att hitta rätt passform på braxor, kika in dessa. Jag är helnöjd!!

Outside the box...

1 kommentar:

  1. =)
    Stod o höll i dessa när jag var in senast... men upptäckte att det var barnjeans så jag vågade inte prova! Men nästa gång åker de på om de finns kvar, fanns ett par andra på barn som oxå var snygga. De ska absolut oxå provas =)
    Kram

    SvaraRadera