tisdag 5 oktober 2010

Lite neråt

Idag är jag inte på topp...
Var uppe lite sent igår. Klockan hann bli över tolv innan jag kom i säng. Sen vaknade Rut 02.50 inatt och tyckte det var dags att gå upp!! Så för att inte väcka resten av ligan så var det bara att släpa sig ut i vardagsrummet. När klockan var 5 tyckte hon det var okej att sova igen. Tog en stund innan jag somnade... Sov som skönast när Sigge slog upp sina blå vid 07.30.

Rejäl huvudvärk och kroppen är tung som bly!
Just idag önskar jag väldigt mycket att jag kunde få smita undan några timmar och vila... =)

Barnen är fortfarande förkylda. Sigge har sin förkylningsastma som gör det besvärligt för honom, så han är hemma från dagis. Ingen feber nu på 2 dagar, men vi håller honom hemma tills han blir bättre i luftrören.
Lilla skruttan är hostig och snuvig. Vore kanske på sin plats att bädda ner oss allihop!! =)

Hoppas Ni håller er borta från tråkiga höstförkylningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar