fredag 2 april 2010

Årets längsta dag



Det är väl så det är. Att långfredagen skall vara just årets längsta dag... Men den behöver ju inte vara lång och tråkig! Utan en en riktigt låång och härlig dag full med äventyr och mys, det tar nog jag fasta på istället!!

Vi laddar just nu med frukost innan vi ska upp på fjället och kolla på "Uppåt väggen". En påsktradition i Hundfjället. Där 75 deltagare tar sig uppför riktigt branta backen "Väggen" med utrustningen på ryggen för att sedan åka ner. Först i mål vinner!


Jag var med för många år sen, en riktigt kul tävling!! Men grymt jobbigt att ta sig uppför... Nedför sprutar adrenalinet... =)


Sen blir det ute after-ski i Tandådalen med Måns Zelmerlöw och Tobbe trollkarl!! Påsken är nog bland den bästa tiden i Sälen...
Igår kväll kom morfar och moster upp oxå! Så det kommer bli en supermysig påsk med familjen! Och hör och häpna... Fredrik ska vara ledig i 3 (TRE) dagar nu i påsk!! Ingen är gladare än jag!! Som jag längtat efter att få ha honom hemma lite grann... Har varit tuffa veckor med mycket jobb för honom nu. Vilket oxå resulterat i att jag varit mycket ensam med Sigge och fått sköta det mesta hemma = ganska trött nu när man är höggravid!

Ska verkligen ta vara på dessa dagar nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar