tisdag 13 april 2010

Nåt som piggar upp



Jag börjar känna mig lite sliten och har svårt att riktigt hämta kraft ordentligt... Det är slutspurten på jobbet och jag har svårt att släppa alla "måsten" här hemma!
Vilket resulterar i att orken tryter... Jag kör på som vanligt, vilket jag oftast gör, men börjar inse att som höggravid har jag nog lite begränsningar. Dags att försöka vila lite mer nu!!

Idag hade jag kunnat somnat med Sigge som somnade mycket tidigare än vanligt, redan vid halv 7! Men jag drog mig upp ur sängen... =) Och ordnade bananer med choklad i som nu är i ugnen! Lite lyx och en hel del sött... Piggar upp för en stund iaf!! Och grymt gott... =)

Bebis bökar runt i magen som sjutton... Ger mig rejäla sammandragningar! Min livmoder lär vara sjukt vältränad vid det här laget! =) Vilket iofs är bra då man löper liten risk för att bli "värksvag" samt att livmodern drar ihop sig väldigt snabbt efter förlossningen. Tur det finns några fördelar oxå...

Nu ska jag njuta av mina bananer med massor av choklad i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar