lördag 10 april 2010

Underbara vår

Solen gassar i Sälen idag! Mamma kom förbi på eftermiddagen när grabbarna sov, så då passade jag på att åka med henne och handla. Vi var bl.a. till systemet där jag hittade en nyhet bland alkoholfria hyllorna! En alkoholfri rosé som var riktigt bra!! Inte alls söt och sliskig utan med en syra väldigt likt den som finns i vin.

Så nu kan även vi gravida och andra som inte vill dricka alkohol njuta av en väl kyld rosé på en solig altan någonstans! Det känns att våren är på g ordentligt nu!! Vädret ser ut att fortsätta att vara strålande hela veckan... Jag ska verkligen ta tillvara på små lediga stunder och sitta på vår altan, njuta av sol i ansiktet, den underbara utsikten och lugnet före stormen... =)

Ska bjuda mamma på middag ikväll. En stor härlig caesarsallad med kyckling, parmesan, bacon, körsbärstomater, krutonger, romansallad och massa dressing! =) Tror inte min älskling lär äta mer än blåbärssoppa, tyvärr... Men det bådar rätt gott ändå, inga spyor sen imorse...!

Vi hoppas på en frisk familj imorgon, så vi kan vara ute och njuta alla tillsammans!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Va hräligt det ser ut =) å vilken fin mage! Tänkte höra med dig vad det är för tröja du har, den rosa, såg så rymlig o fin ut?!
    Sköt om dig/er Kram
    Just det jag kan inte logga in på min blogg så det blir inga inlägg där på ett tag... ska försöka få till en ny blogg, håll ut ;)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Det är en Houdini Power Houdi W jag har. En grym tröja i Polartec!
    Bland det bästa plagg som finns faktiskt... =) Tunn och smidig, superskön och håller värmen kanon!
    Finns bl.a. hos naturkompaniet, dock inte i den färgen jag har. Den färg jag har heter "Very Berry Pink".

    www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id=61852

    Ser fram emot en ny bloggadress snart!!
    KRAM

    SvaraRadera