fredag 23 april 2010

Om man ändå kunde veta

Inget "häftigare" än fortsatt molvärk har hänt sen sist...
Ett tag idag hade jag kraftig värk i nedre delen av magen, som sen bara försvann. Och då och då dyker det upp kraftiga sammandragningar som kramar musten ur mig...
Men aldrig något som håller i sig. Lite retligt!!

Det är lite jobbigt att ha denna molvärk nästintill hela tiden. Vore skönare om det drog i ordentligt eller mattades av helt. Svårt att vara i detta "mellanläge" hela tiden och inte alls riktigt veta. Är rädd att det är lååång latensfas! Och sen smäller det till och går fort. Jag har ju trots allt 19 mil och vill ju gärna hinna fram i god tid!!

Men då jag vet att jag är öppen 2cm och slemmisen har gått så tycker jag att det borde vilja sätta fart snart. Eller så är det bara ett stort önsketänkande från min sida! =)

Om man ändå kunde veta...

1 kommentar:

  1. Vad spännande, har det hänt något kan man undra! :) För lite drygt ett år sen var det dags för mig!

    SvaraRadera