torsdag 1 april 2010

Första idolen


Åh vad kul det var att titta på Mojje!! Sigge blev lite stum och tyckte det var liite märkligt att Mojje plötsligt hoppat ur TVn och stod där på riktigt igen... =)
Men längst fram skulle vi stå! När jag försökte byta av med Fredrik om att hålla Sigge, då jag blev rätt slut i både armar & mage så skrek han rätt ut och blev jättearg. Så vi stod längst fram och diggade hela spelningen Sigge och jag!

Fredrik är den som bokat Mojjes spelningar så vi pratade lite efteråt. Sigge var lite blyg först och hade mest stirrig blick på Mojje men blev sen mer än rätt nöjd då han fick både nya skivor och en ny DVD! Så nu rullar redan en ny Mojje platta här hemma!!

Imorn är det Mojje igen men då ska vi nog på Måns Zelmerlöw istället! Vilken partyhelg vi har!! =)

Nu blir det middag för mig och min lill Prins!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar