fredag 16 april 2010

Skön känsla

Igår fick jag massvis gjort här hemma! Ägnade en hel del tid åt att städa och dona... Inte den roligaste sysselsättningen men så grymt skönt när det är gjort!! Smutstvätten är väck, badrum och kök är städade, nya lakan i sängarna och rensade garderober.
Idag blir det en ride med dammsugare och mopp och några fönster ska putsas... Lika bra att fortsätta när ångan är uppe!! =)

Känner ett behov av att få vissa "projekt" gjorda. Så att jag kan lägga det bakom mig och inte behöva oroa mig mer att inte hinna det innan bebis kommer. För det vore helt underbart att få komma hem till ett nystädat hem med var sak på sin plats!
Därför så försöker jag nu så mycket som möjligt att hålla efter och se till så det är ordning och reda här hemma!

BOA kallas det väl! =)

1 kommentar:

  1. Ville bara önska en fortsatt trevlig lördag!
    Å meddela nya bloggadressen ;)
    Hoppas allt e bra med dig o magen.
    Kram

    SvaraRadera