torsdag 22 april 2010

Det närmar sig nog

Den här helgen är bland de mest stressiga helgerna för Fredrik på hela säsongen. Det är ett jättestort event som invigs ikväll och som sen håller på hela helgen! Så under en lång tid nu har han sagt att bebis få komma först när denna helgen är avklarad...
"-Men det blir väl på torsdag", har han sagt rätt ofta...

Hmmm... Idag har slemproppen gått och jag har haft kraftig molvärk i både mage och rygg. Sådär ja! Värk i ryggen har jag inte alls haft tidigare denna graviditet och med Sigge fick jag det först 2 dagar innan han är född.
Känns som att det nog verkar vara på gång snart. Även fast det ju kan ta sin tid. Men jag tror inte det dröjer många dagar nu!!
Det skönaste för mig vore ju att det drog igång på allvar ganska omgående! Man är ju lite smått less på att ha värk.

Men ÅÅÅHHHHHHH vad det är SPÄNNANDE!!!
Har inte riktigt fattat det själv. Att snart har vi en liten bebis hos oss! Denna graviditet har lixom svischat förbi och plötsligt så är vi nära.. GALET!

Idag är det dessutom 36+1, den dag Sigge föddes på. =) Kanske ett hemligt tecken...
Jag ska avvakta nu och se hur det bli. Återkommer säkert senare!

1 kommentar:

  1. Spännande... Håller koll på er ikväll :-)
    Har helt glömt att tacka för de fina bilderna från bröllopet, TACK TACK TACK! Är så skoj att få bilder så långt i efterhand, man upplever det liksom igen genom de nya bilderna då...
    Kramis från KusinJenny

    SvaraRadera