onsdag 18 augusti 2010

Alla sätt är bra

Igår kväll när jag tittade till min lilla Prins så fann jag honom så här! Han är ett litet yrväder även när han sover och snurrar runt, runt i sömnen... En av anledningarna till att han får ha sin säng direkt på golvet och inte en halvmeter upp. Hade blivit många dunsar annars! Nu hamnar han på golvet lite då och då men sover skönt vidare! =) Älskade unge!

Imorse när han vaknade var han ledsen och sa "-min godispåse, min godispåse!" Den lilla rackarn måste ha drömt om stora härliga godispåsar och blev grymt besviken när han vaknade och det inte fanns någon... Vem skulle inte bli det?!

Idag är det ett grått och regnigt Sälen som inte alls känns vidare kul! Men vi har en härligt ljusglimt att se fram emot ändå! Klockan ett ska vi träffa vår husförsäljare och lägga de allra sista pusselbitarna på plats inför husbeställningen!
När Fredrik pratade med honom igår så fick vi veta att det ser ut som att dem löst det att vi får vårt hus innan vintern trots allt!! Vi som varit helt inställda på att få vänta till våren... Känns fantastiskt! Men det är inte spikat riktigt än. Så vi får hålla tummarna! Vet säkert mer efter vårt möte idag!

1 kommentar:

  1. haha!! Snacka aom en slagen hjälte!!! Fin och ett häftigt kort iaf:)!

    SvaraRadera