fredag 20 augusti 2010

Underbara lampskärm

Jag föll pladdask för denna underbara lamskärm från Watt & Veke första gången jag såg den! En ljuvlig liten sak som i denna puderrosa färg ger ett underbart ljus!
När jag fyllde år för ett par veckor sedan så fick jag lampskärmen i present, fast i vitt och en storlek mindre. För det var just den mindre storleken jag var inne på från början och rosa var slut i butiken i den storleken.
Men idag när jag var till butiken så kom jag på att den större storleken nog är den jag ska ha ändå! Så det blev ett byte och dessutom funderar jag starkt på att köpa en till!
När jag ändå hittat en lampskärm jag är så förälskad i så är det nog inte så dumt att ha två!! =)

Sen ska jag ju ha en snygg lampfot oxå! Men den jakten har jag inte börjat än...
Kom just att tänka på fasadbelysning oxå. Det är inte det lättaste, vad vi ska ha där.. Har en liten aning om vad som skulle passa. Nog dax att börja kika runt efter det!

Är lite mör idag. Sigge var vaken inatt och var både arg och ledsen. När man blir uppe ett tag sådär mitt i natten så blir man lätt trött på eftermiddagen. Typ nu! =)
Barnen sover, jag ska lägga mig på soffan en stund, BUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar