lördag 28 augusti 2010

Lång lördag

Gick upp med barnen 06.30 imorse så nu när klockan börjar närma sig midnatt så är jag riktigt trött!! Mår sisådär också då jag har en hosta som inte alls känns någe vidare. Vore ju mindre trevligt om det är en lunginflammation man har på G.

Efter frukost blev det en tur till Bakluckan där jag gjorde flera fynd till det totala priset av 60 fantastiska kronor! =) Får bli bilder imorn...

Vi var sen en sväng till Gimo och Torgfesten hela familjen för att se när min lillasyster sjöng med sin kör! Ebba sjöng även solo på Michael Jackssons "You´re not alone" och gjorde oss mer än stolta!! Fina fina lillasyster!! <3

Resten av gänget sover redan... Själv har jag sytt en massa! Grymt kul!! Jag syr vimplar till Ruts dopfest! Eller en lång är det tänkt att det ska bli, som ska hänga i taket. Hittade flera jättefina tyger igår så jag tror det blir väldigt fint!
Bara en vecka kvar nu, ska bli väldigt mysigt med dop! När vi svängde in på IKEA hann jag iaf få med mig lite servietter, ljus och tyger till nästa helg.
Nog dax att börja bocka av på listan över allt som ska göras...

Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar