måndag 16 augusti 2010

En stor favorit

Idag på eftermiddagen packade vi oss iväg till Experium för att ha härlig kvalitetstid i upplevelsebadet! Experium är grymt och väldigt lyxigt att ha 5 min bort... Idag fick Lilla Rut premiärbada och det i den nyinköpta väldigt chica baddräkten! =) Storebror tyckte såklart att även hon skulle åka rutschkana... Själv var hon mycket skeptisk till det hela! Hon gillade mest när vi var i varmaste poolen och bara flöt omkring hon och jag. Precis som sin bror så verkar hon trivas riktigt bra i vattnet!!
Imorse tog jag mitt första cykelpass på 2 år (!)... Det var fruktansvärt jobbigt emellanåt och jag tänkte hundra gånger hur jag kunnat låta mig själv bli så otränad... Men riktigt skönt när passet var klart, dock hyffsat stum i benen!
Imorgon blir det ett simpass på förmiddagen uppe på Experium. Nu är jag igång och hoppas inget kan stoppa mig! Två graviditeter har satt sina spår och nu ska jag bli stark och fysiskt välmående igen. Det är verkligen på tiden att ta tag i den saken nu...
Sov gott alla Ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar