torsdag 26 augusti 2010

Packa kappsäck

Som vanligt när vi ska någonstans så är det jag som packar. Har nog alltid gjort det och kan ju då inte klaga på att "någon annan" inte gör det. Är man alltid van med att "någon annan" gör någon syssla så tänker man ju inte heller på att man kanske själv borde göra det!

Barnens väskor är så gott som klara. Vi ska bara vara borta i fem dagar men det blir alltid så mycket saker som ska med... Och särskilt kläder! Sigge har ju nyss slutat med blöja så då och då händer det en olycka och han behöver ombyte. Eller 3 tröjor om dagen efter han ätit, ja ni vet! =)

Kanske dax att fundera på vad jag själv ska ha med... Sen jag blev mamma har det nog blivit så att min packning och det mesta med mig själv får bli i sista stund! =)
Är så fokuserad på att allt ska bli så bra för resten av familjen att man lätt glömmer sig själv.

Ska plocka undan lite här hemma innan jag lägger mig. Är galet trött nu! Så min packning kanske får kastas ihop imorn bitti ändå... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar