torsdag 19 augusti 2010

Tidig morgon


Minsta älsklingen vaknade 05.20 imorse och den lite större en stund efter det! Hua! Har varit bortskämd med sköna mornar under semestern! Men nu när det gått snart en vecka utan middagslur för Sigge så börjar han att komma in i sina rutiner igen och sover inte längre till 9...

Så klart skönt att ruta in dagarna lite lagom, men inte att gå upp i ottan!! Det är verkligen inte mammans melodi, sömntuta som jag är!
Nu sover Rut igen, Fredrik har kommit ur sängen och myser med Sigge i soffan. Är väl inget annat för mig att göra än att kila tillbaka in i sovrummet och gosa min lilla Bäse!! =)

Verkar som att regnet håller sig borta idag så en skogsutflykt verkar vara en bra plan för dagen! Pannkakslunch i skogen kanske? Ska lägga mig på min skönaste kudde och fundera på saken en liten stund... =)

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig men ända så fegar jag lite! Det är så jäv*a oacceptabel det som gjorts och dessutom när de skyller på Elliot. (det är nog värst av allt) Ingen tar på sig ansvaret.

    SvaraRadera
  2. Mostern saknar sina små älsklingar!! ♥

    SvaraRadera