onsdag 20 augusti 2008

Frukost



Har just ätit frukost. Blev lite sent idag. Tog en superskön dusch med Åhlens SPA produkter. Peeling och lotion, fick dem i present. Är jättesköna!! Sen fick det bli en stund i sängen igen, då lille killen blev så trött.
Har sedan druckit ett stort glas av min favoritjuice! Den allra bästa, Brämhults.

Väntar med spänning på posten idag. Min Nikon är på ingång. Känns om julafton!
Hoppas batteriet går snabbt att ladda upp. Så jag slipper klättra på väggarna i väntan på att få börja utforska min nya goda vän!

Köpte en klassisk skjorta igår. En vit/ljusblå randig i lagom ledig modell. Och som jag älskar den! Får bli den idag, med en stor skön kofta över, det är ruggigt väder.

Snart kommer hösten, med galet mycket tända ljus och mys!! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar