torsdag 21 augusti 2008

Sommar för en kväll

Det kom lite sol på eftermiddagen. Det blev varmt och faktiskt riktigt skönt! Vi passade då på att ha en riktigt skön kväll på altanen! En mini-kräftskiva med familjen!!

Inga kräftor utan västerbottenpaj... Blev som vanligt sjuukt god! Lite vitlöksbröd och gott att dricka till oxå. Prinsen åt banangröt! Det allra godaste han vet just nu.
Som efterrätt åt vi en ljuvlig pannacotta med skogsbärssås och hjortron!! Riktigt snygg var den..



Sigge verkade tycka det var riktigt skönt att sitta med ute. Glada killen som alltid!! Observera bakgrunden.. Utsikten från vår altan!! Har inte blivit så många kvällar ute i sommar som vi hade hoppats på! Men får vi några till iaf så känns det lite bättre. Som att jag kommer tycka det är liite lättare att acceptera att hösten är på ingång..

1 kommentar:

  1. Okej, du har en sjukt bra kamera.. EN SÅN VILL JAG OCKSÅ HA!!! =)=)=)=)=) Jag är såå avundsjuk! Får jag låna din söta bäbis när jag ska knäppa fina kort om jag någon gång i världen skulle få en sån kamera?! ^^

    SvaraRadera